Mammapilates odottaville äideille. Harjoittelussa huomioidaan sekä äidin että tulevan lapsen hyvinvointi. Harjoitteet tehdään harkiten turvallisissa alkuasennoissa ja liikkeistä valitaan tulevan äidin keholle  ja  vauvan terveydelle sopivimmat.
Kiinnitämme erityistä huomiota lantionpohjan lihasten sekä syvien keskivartalon lihasten tunnistamiseen ja harjoitteluun. Käymme läpi myös harjoittelua, jota voit jatkaa turvallisesti synnytyksen jälkeen. Otamme huomioon erkauman mahdollisuuden, ja ohjaamme harjoituksia jotka sopisivat myös äideille,  joilla todetaan erkauma synnytyksen jälkeen. Myös kinesioteippaus saattaa sopia arkojen nivelten tueksi. Voit tulla tunneille kesken lukukauden. Ohjaajana fysioterapeutti, erikoislääkintävoimistelija  Pia Göransson. 

Mammakurssia ei keväällä enää järjestetä. Voit ilmoittautua yksityistunnille, jolloin opetamme sinulle tärkeimmät odotusajan harjoitteet ja valmistautumisen synnytykseen. Ohjaamme myös synnytyksen jälkeistä jumppaa ja saat ohjeet mukaasi.
 
Ilmoittaudu tästä!